Tuesday, January 12, 2010

hari gelap seprti gagak...


anyway sape kate hari ni ceria??
xsebenarnye..
tp aku buat2 ceria agar nampak cool... sbb nampak cool itu penting bg aku...
tadi aku ade presentation IRK, aku x dapat habiskan point.. mase dah habis.. aku trus diam.. senyum... buat2 cool... tp aku sedih.. my bestie nurul kate presentation aku ok.. tp aku risau wooooo!!!

aku baru lepas siapkan contemporary issues assigment, mmg menyeronokkan bile terpaksa berhempas pulas membaca buku setebal buku lali.... bersenkang mata menulis..
sampai terjatuh laptop aku..
oms!!!!
akhirnya!!!! siap... aku harap mohi x reject assigment aku...
perlu ke aku tulis aku sayang kamoo mohi untuk dapat markah penuh???


aku amik puisi ni dari tianarief...
mendung menggantung

di langit yang kelabu
akankah turun, wahai hujan?

petir menggelegar
kilat menyambar
angin menderu
aku semakin merasa kecil
di hadapan-MU...

#kenape aku jiwang memalam buta nih??
aku pun xtahu....


No comments: