Saturday, July 25, 2009

BERSALAH??

aku x tahu ape salah aku...
aku x tahu kenapa tiba2 kawan aku senyap aje..
mereka kata dia x mahu lagi berkawan dengan aku??
kerana apa??
ntah aku sendiri kurang pasti..
tapi aku tahu mungkin ada yang mengganggu benak fikiran nya??
mungkinkah dia rasa tergangu akan aku??
entah aku sendiri x pasti...
PUAS AKU FIKIR..
PUAS AKU RENUNG..
memang banyak silap ku..
mungkin dia bukanorg yang mudah untuk memaafkan org..
biarlah..
tapi itu kawan aku..
aku sayang dia...
em..
ntah la...
aku malas fikir..
mungkin kerana itu juga aku cuba buangkan segala isfat kasih sayang dalam
diri aku..
tp aku x penah berjaya..
aku tetap ingat kan kawan aku..
apa khabar dia di tempat baru??
bagaimana kehidupan nya??
entah...
aku sendiri xpasti biarlah...
maafkan aku...

No comments: