Friday, July 17, 2009

DALAM KESIBUKKAN...

entri ini ditulis bg menunjukkan...
aku sedang sibuk untuk..
menghadapi peperiksaan yang sedang dijalankan...
(konon bz sebenarnya)...
em.
aku xtau la..
exam untuk aper....
baru semalam c janda ngan c makjun
membebel pasal exam...
mereka kate exam dimalaysia terlalu banyak..
aku terpikir pula..
andai la budak 2 ekor ni ader kat jepun..
agak2 la...
bleh kene sawan exam bdk 2 eko ni...
hahahahahahaha...
bukan aper...
bile aku tengok citer jepun...
aku sangat menyedari yang mereka sememangnya terlalu
mementingkan pelajaran...
sehinggakan status keluarga mereka boleh diukur melalui pendidikan..
kalau aku x silap la...
hurm...
memang haru kalau aku dan kawan2 aku tinggal kat jepun....
x mau!!!!!!!!!!!!!!
oh tidak!!!!!!
aku nak tinggal kat hawai....
sbb boleh menari..
sambil cuci mata...
hawai yang indah...
oh...
yg penting jangan ada exam..
oh hawai...

No comments: