Monday, July 6, 2009

oh tidak!!!!!!!!!!!

semalam aku baru balik dr johor..
um..
a long journey....
naik bus..
naik ktm..
owh..
penat nyer~~~~
tiber2..
teringat aku kene hafal map!!!!!!!
hampeh!!!!!
aku luper..
berazam...
sampai nanti aku akan hafal map..
sampai ajer bilik...
penat!!!!!!!!!!!!!!
owh!!!!!!!!!!!
terus terlena...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
dikejut kan oleh suara c buncit...
aku terjaga...
giant????
aku datang..
shopping~~~
makan~~~~~~~~~~
wa~~~~~~
map test!!!!
map test!!!!!!!!
aku asyk ingat itu jer...
sampai asarama..
budak katil aku sakit..
owh~~~
kesian nyer..
teman pergi klinik bersama c buncit...
keadaan yg kritikal memaksa kitorg pergi ke hosp. serdang...
tp dalam hati aku masih lg kater map.....
map..
map..
map..
walau ngah risau..
erm..
pkol 2 pg..
baru pulang..
mandi...
bum...(bunyi aku terbaring)
letih nyer!!!!!!!!!!!!!!
map aku da jd mop...
mop..
mop..
huhuhuhuhuhuhuhu...
sedih~~~~~~~~~~~~

No comments: